Home

Prázdný gestační váček v 6tt

V úterý jsem pak měla takový píchání břicha, tak jsme pro jistotu jeli do nemocnice na ambulanci, protože moje doktorka má dovolenou, tam mi doktorka řekla, že gestační váček má 11mm, ale zárodek není patrný a že mi ani neřekne v kolikátém týdnu jsem, protože jí to ultrazvuk ani nezměří, tak jsem si říkala, že. Prázdný gestační váček v 6 tt. Omlouvám se, že jsem anonymní. Nějak se mi zatím nezdařila registrace. Chtěla bych vás poprosit o radu nebo zkušenost. Jsem přesně v 6 tt ale začala jsem mírně špinit, tak jsem navštívila dr. a na ultrazvuku byl sice gestační váček patrný, ale byl prázdný. Těhotenské testy si.

Prázdný gestační váček

Prázdný gestační váček v 6tt. Dobrý den, dnes jsem byla u lékaře na ultrazvuku - podle PM jsem v 6+5 tt, podle... Prázdný váček Dobrý den, dne 28.4 jsem měla pozitivní těhotenský test, slabé dvě čárky.... Prazdny zloutkovy vacek Dobry den, rada bych Vas pozadala o radu.. Prázdný gestační váček v 6-7 tt Takto jsem napriklad zjistila v 6tt, ze mam 2 obrovske hematomy kolem zahnizdeneho vajicka a ze hrozi abort. Dostala jsem utrogestan a neschopenku do konce 1 trimestru. Kdybych seto vcas nepodchytilo, zrejme bych o me dite prisla Prázdný gestační váček v 6tt. Dobrý den, dnes jsem byla u lékaře na ultrazvuku - podle PM jsem v 6+5 tt, podle UTZ v 6+0tt. Na ultrazvuku byl vidět gestační váček 19 mm velký, ale zatím bez embrya Vaginální ultrazvuk fakt není nic moc.Mě včera dr. říkal,že můj gestační váček ma cca 14 mm vypadá to prý na 6tt.Pak mi vytiskl fotku na které bylo černé kolečko uprostřed šedé změti.To bylo vše.Řekl mi atnikomu neříkam,že jsem těhotná jelikož to není jisté.To mě dostalo 19. srp 2014. ahoj holky já jdu v pondělí 25.8. na první kontrolu a podle poslední MS bych v pondělí měla být 6+3tt tak snad tam něco uvidí. tsterinka. •. 19. srp 2014. ahoj jestli mohu,přidávám svoji zkušenost,minulý týden jsem byla na utz podle MS 6+3 a jen prázdný gestační váček,dnes opět utz dle MS 7+3,dle ut